הפעם המלצות למבוגרים: בר מסעדה על המים, מלון, עוד מסעדה, והרבה אומנות | ניו יורק אביב 2017

אין תקופה יפה מזאת בעיר (חוץ מהסתיו, קיץ והחורף). השמש, השמים והז׳קט עור החדש שרק קניתם בסנצ׳רי 21. לא ככה?? אז אין ברירה וחייבים לצאת קצת, לוותר על האובר או רכבת מספר 11 וללכת ברגל. לא חס וחלילה עם נעלי התעמלות – את זה נשאיר לתיירים, אלה עם ה׳madden girl׳ החדשות, או כל נעל שבכל פסיעה תזכיר לכם שבשביל לקרוע את העיר צריך טיפ טיפה לסבול.
אז הנה כמה המלצות אביביות שממש אסור לפספס

City Vineyards

מה זה? מסעדה
למי? בעיקר למבוגרים
איפה? דאונטון, על ההסדון, באטרי פארק|טרייבקה
תכננו בכלל לטייל ללואר איסט סייד מטרייבקה, ורק טיפה ככה בדרך לעצור להתחבק מול השקיעה איזה דקה (לפעמים אנחנו דביקים שזה מגעיל…). הדקה הפכה לשעה וחצי, והחיבוק הפך לשתי כוסות שרדונה וצלחה מולים שלא היתה מביישת את מול ים (ז״ל). על ההדסון – בחלק הכי צפוני של באטרי פארק, מעבר לפיר 25-26 צצה שלוחה של city winery האגדית. City Vineyards. נוף סוף (אמנם של ניו ג׳רזי…אבל מי סופר), ההדסון ממש מתחתינו, מרפסת של שתי קומות, רחבת חוץ ירוקה, ושילוב של מסעדה (טובה!!!) ונשנושי בר. גם הופעות מידי פעם.  הקהל צעיר ורגוע. יפים ויפות. ממליצה בספונטניות – קחו בחשבון שבערבים יפים יש רשימת המתנה לא קצרה….אבל עדיין אפשר להתפנן מול הנוף.

Arlo Hotel 

מה זה? מלון פלוס פלוס כל מיני
למי? לתיירים, למקומיים
איפה? סוהו
אחרי שהתבשמנו קלות והמשכנו את השיטוט מזרחה עברתי ליד שלט קטן ARLO שלא היה לי ברור אם זאת חנות שפתוחה בשעת ערב מאוחרת, אם זה משרד או מה. נכנסתי שאלתי. הלובי היה קטן מואר, מודרני, עיצוב עכשווי, פתוח. היתה בו חנות קטנה של דברים מ ד ל י ק י ם של ניו יורק. בצד השני היו מדפי נשנושים למכירה. מה זה??? מסתבר שזה מלון חדש, בוטיק, מ ה מ ם אבל עם עוד מלא features לכולם. הזמינו אותנו לעשות סיבוב. מה עוד יש שם? מעבר למלון, יש שם בר על הגג מהמם עם נוף עירוני מקסים, גם בפנים וגם בחוץ, יש חדר ישיבות גדול ממש בקומת כניסה עם קירות זכוכית שניתן לפתוח לגמרי או לסגור, מסעדה כמובן (שהיתה מפוצצת), והקטע הכי מדליק – פינת קולנוע עם ספות, פופקורן, נישנושי שוקולד. אם כבר נותנים לא ניקח? ישבנו, נישנשנו וראינו את ׳ה׳סרט משנות השמונים Goonies. ממליצה!!! לבריחה עירונית, לחברים שמגיעים וסתם לערב מדליק. מחירים סבבה לגמרי!

Schilling

מה זה? מסעדה סוף! למי? מבוגרים איפה? financial district ליד ה9|11 ממוריאל
חוש שילינג איזה מקום. Schilling. מסעדה בfinancial district ממש יריקה מה9ֿ11 ממוריאל. קטנה, אוירה נעימה ואוכל משהו משהו. הם מגדירים את האוכל שלהם כאוסטרי עם טוויסט ים תיכוני. אני מגדירה אותו כטעים למות. הבעלים הוא עם כמה כוכבי מישלן, הבר שלהם גם עם איזה תואר אצולה ויש להם עוד איזה קשר לעוד איזה ברסרי בלה בלה בלה. אם הייתם חייבים לדעת. תזמינו מקום ותלכו.

הגלריות בצ׳לסי

למי? לכולם – גם ילדים (אבל איתם בעדינות)
איפה? הפעם נתפקס על רחובות 23-25 בין השדרות 10 ל11
אמרתי את זה כבר קודם, צעקתי מהגגות עם הwater towers, אבל אתם עוד לא הלכתם. די – לכו כבר. הגרלרות על רחובות 23-25 בין השדרות ה10 ל11. איפה?? בצ׳לסי. תשוטטו, תכנסו ותצאו. לבד, עם הבן זוג, החברה או המתבגרת. יכולים בשעה ויכולים גם ב5 שעות. כל כך שווה ממלא. שימו לב שייתכן שהרבה סגורות בימי שני. הפייבוריטיות שלי : Gagosian, Pace, Marion Boone ,הן בחינם, חלקן גדולות וחלקן פיציות.  ולהפוגת קפה טוב – ממש ליד במלון
הHigh Line הסטורי והמשופץ.

Frieze Art Show

למי? לכולם  עם פוקוס למבוגרים
מתי? 5-7 במאי
איפה? Randall's Island
כל שנה אני ממליצה והפעם לכו!!! פעם בשנה יש תערוכה בין לאומית לאומנות על אי פיצי על האיסט ריבר. FRIEZE. אל תצפו לרכוש פה פריטים – זה לאספנים כבדים שייתכן שכבר רכשו את מה שרצו ערב או שניים לפני שהתערוכה נפתחה (ככה זה כשאתם, בוא נגיד, מסודרים) אבל השילוב של המקום, הדברים המשוגעים, המדליקים, היפים, המוזרים והאווירה – חייבים חייבים לעשות זאת פעם אחת כשאתם בניו יורק. פחות מתאים לקטנקטים – כן, למתגברים. אחד הקטעים הכייפים שלוקחים לשם מעבורת לפי זמנים. כן לקנות כרטיסים מראש, כן לקנות למעבורת מראש. אני הספקתי באמצע השבוע לפני איסוף הילדים מבהס. כבר כתבתי על זה פה :
http://beemasheli.blogspot.co.il/2014/05/frieze-2014.html וֹ
הנה תמונות מהתערוכה ב2015:

http://beemasheli.blogspot.co.il/2015/05/frieze2015.html

זהו להפעם – יש לי הרגשה שזה מספיק. אתם חייבים את זה לעצמכם ולאלוהי ניו יורק אשר המטיר עלינו את כל הטוב הזה.

אז אחרי הסיום הדרמטי – ינעל דינאק – צאו לבלות!!

7 שעות אחורה
מדריך לאוהבי ניו יורק

ספר עם מסלולים יחודיים ומקומות נסתרים,

מניו יורק אליכם ישר למייל

בואו לחוות איתי את ניו יורק
הצטרפו לרשימת התפוצה שלי

חנות מוצרים ומסלולים

תכנון מסלולים

משפחות, ילדים, זוגות, אמנות ועוד

הרצאות

סודות ניו יורקים ומסלולים ייחודיים
השראה, מהרילוקיישן לכתיבת הספר

ניו יורק עם הילדים

העיר שלא מפסיקה, בהחלט גם לא מפסיקה להפתיע ילדים ואת הגדולים שאיתם.
הצטרפו וקבלו את כל ההמלצות אליכם למייל

אמא, אשתו של, באלגניסטית והייטקיסטית.

קצת פולניה, טיפה אמריקאית אבל לגמרי ישראלית בניו יורק המדהימה. מג'נגלת ילדים, קציצות, שופינג, אמנות וחוויות בעיר הגדולה עם הרבה כייף, תסכול, אהבה וקומץ בדידות.

קרי ברדשאו היר איי קם!!

פוסטים מומלצים

אפשר למצוא אותי גם פה

רוצים את ניו יורק אצלכם במייל?
הצטרפו לרשימת התפוצה שלי

2 מחשבות על “הפעם המלצות למבוגרים: בר מסעדה על המים, מלון, עוד מסעדה, והרבה אומנות | ניו יורק אביב 2017”

לתגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פוסטים נוספים באותו נושא

גלילה למעלה