המלצות סתוויות עם ילדים | בחוץ וגם בפנים

הסתיו הגיע וכבר מריחים את סיוט החורף הקרב ובא. אבל…..עד אז מנסה לנצל את פיסות השמש שעוד באויר. הנה כמה מקומות, חלקם חדשים חלקם לא, שהיו שילוב של פנים וחוץ שהילדים הצליחו להעביר בהם כמה שעות בלי קיטורים (כמעט).

1) חנות פופ אפ חדשה של מוצר שכבר קיים. Little Bits Electronics. המוצר עצמו הוא חלקי ורכיבי אלקטרוניקה שעימם מרכיבים מערכות חשמליות שונות. רגע….אל תפהקו ותעברו הלאה!!! הכל ממוגנט ועמיד, המגוון הרכיבים מדהים – סנסורים, נורות, רמקולים……בחנות עצמה אפשר לקנות ערכה וללכת אבל יותר מגניב להצטרף לסדנאות או לעבוד באופן עצמאי על פרויקט ולקחת אותו הביתה. אפילו המתבגרת (שבד״כ מגלגלת עיניים על כל פעילות שמיועדת לאחייה הקטנים) עבדה בשמשך 3 (!!!) שעות וחיברה איזה ערכת בלה בלה בלה (לא ממש עקבתי) לאפליקציה בסלולרי.
ממליצה!!! בסוהו על west broadway.  הלכנו לשם ברגל, עבדנו עבדנו עבדנו וחזרנו הביתה רצוצים אך מרוצים.

2) הקרוסלה בקצה קצה קצה של Battery Park. לא ממש חדשה, לא ממש ממלאה את כל היום אבל מממממההההמממת!!!! שוב – גם פה המתבגרת (וגם אמא שלה) הצליחה להתפעל. קרוסלה שכולה מיצג ימי עם יצורי ים שהקטע הוא בחשכה – הכל מואר בתאורה מתחלפת ומוסיקה מקסימה. עשינו שני סיבובים ויצאנו מבסוטים. Sea Glass Carousel  פתוחה כל יום מ 10 בבוקר עד 8 בערב, שישי שבת עד 10 בערב. הכי יפה לבוא כשחשוך!

3) כמה גלריות בצ׳לסי – בד״כ אני לא נוהגת לקחת את הקטנים איתי לגלריות בעיר. בתחילת דרכי פה חשבתי שזה יהיה מאוד רומנטי לטייל עם משפחתי לאיטי בצנטרום של התרבות העירונית ולתת להם לחוות קצת קולטורה. טעות טעינו טועים. זה בהחלט יכול להתאים לאמהות מחויטות על עקבי 8 אינצ׳ כשלצידם זאטוט בחליפת שלושה חלקים שגרות על פארק אווניו. לילדי, יוצאי אבן יהודה not so much. אפילו סכנת נפשות. אבל…..לי ולמתבגרת ביחד – סבבה לגמרי. יש כמה תערוכות מקסימות עכשיו שנתקלתי בהם רק משיטוט עצמוני. איזור צ׳לסי – בין השדרה ה 10 ל11 בין רחובות 23-27.

תהנו!!

7 שעות אחורה
מדריך לאוהבי ניו יורק

ספר עם מסלולים יחודיים ומקומות נסתרים,

מניו יורק אליכם ישר למייל

בואו לחוות איתי את ניו יורק
הצטרפו לרשימת התפוצה שלי

חנות מוצרים ומסלולים

תכנון מסלולים

משפחות, ילדים, זוגות, אמנות ועוד

הרצאות

סודות ניו יורקים ומסלולים ייחודיים
השראה, מהרילוקיישן לכתיבת הספר

ניו יורק עם הילדים

העיר שלא מפסיקה, בהחלט גם לא מפסיקה להפתיע ילדים ואת הגדולים שאיתם.
הצטרפו וקבלו את כל ההמלצות אליכם למייל

אמא, אשתו של, באלגניסטית והייטקיסטית.

קצת פולניה, טיפה אמריקאית אבל לגמרי ישראלית בניו יורק המדהימה. מג'נגלת ילדים, קציצות, שופינג, אמנות וחוויות בעיר הגדולה עם הרבה כייף, תסכול, אהבה וקומץ בדידות.

קרי ברדשאו היר איי קם!!

פוסטים מומלצים

אפשר למצוא אותי גם פה

רוצים את ניו יורק אצלכם במייל?
הצטרפו לרשימת התפוצה שלי

לתגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פוסטים נוספים באותו נושא

גלילה למעלה