סיפור על גראמי, חברות וניו יורק. טלי רובינשטיין יוצרת ונגנית חליל כוכבת עולה

 את טלי רובינשטיין אני לא מכירה. אבל היא כל כך יפה בכל מה שהיא עושה ובכלל, שהייתי חייבת להדחף, להציג את עצמי ולבקש ממנה (לחץ פיזי מתון נחשב גם סוג של בקשה או תחינה) להתחייס אלי פלוס כמה תשובות בקטנה. טלי כובשת וכבר כבשה את ניו יורק ברמה מעוררת הערצה וכן, גם קנאה (see for yourself) . היא קצת סרט ניו יורקי קיטשי ודביק שכולל גיבורה יפה עם שיער מתנפנף, מוכשרת בטירוף שרק עולה בסולם ההצלחה כשלצידה חברות טובות שמפרגנות ואיתה קורעות את העיר. מזכיר לכן משהו??? כן, וכמובן שהיא לבושה במיטב הניו יורקריות.

 

טלי, איך לא, עבדה ויצרה באלבום זוכה פרס הגראמי הנחשק ועבדה כבר עם יותר אנשים מוכשרים ומוכרים מאשר חברים שיש לי בפייסבוק וכמובן עשתה זאת לא רק בניו יורק, אלה מסביב לעולם ואם להגדיר זאת במושגים אנחנו מכיריםיצרה עם יוני רכטר, עידן רייכל, דויד ברוזה ועוד רבים ממחוזותינו ומחוצה להם. הכישרון שלה לקח אותה לפיליפינים, לצ׳ילה, לקרנגי הול ועוד אין ספור מקומות מסביב לעולם. אבל בסוף היום מאחורי התהילה, she's just a girl standing in front of a boy telling him…. טובלא זה, זה מסרט אחראבל יש בחורה, כמוני כמוך שקורעת את העיר…let's have a look!
אבל שניה קודם, לחצו פה, עצמו עיניים ותקשיבו ליופי שלה. בלתי נתפס. Youtube, Spotify

 

Tali Rubinstein

בת 32, בארה״ב 5.5 שנים, גרה בבדסטיי (ברוקלין)

 

למה עברת לכאן? בשביל המוזיקה, ברור. דבר ראשון הכי חשוב

 

סקס אנד דה סיטי או גירלז? סקס אנד דה סיטי יותר מדבר אליי.

 

מי את בניו יורק? קרי, סמנטה, שרלוט או מירנדה? שרלוט מעורבבת עם פיבי Friends

 

את חיה בשגרה או בסרט? ללא ספק בסרט (הערת באמאשלי OMG!!)

 

׳ה׳מקום שלך בעירחברות.  אלה ומיכלהזוג האגדי, תמר, יונית, מריאן הישראלית המאומצת, אריאלה, מיתר, אפרת אשתו של יוני, שי, וחברה חדשהיאנה! החברה הכי טובה שלי, עדי, לא גרה פה אבל אני לוקחת אותה לכל מקום אז היא גם נחשבת. וחוץ מזה יש הרבה חברים בנים.

 

הדבר הכי משמעותי|כייפי|מדהים|שעשית בעיר בזמן המגורים פה ניגנתי בילי ג׳ין (של מייקל ג׳קסון) בשתי חליליות בו זמנית על הבמה של הווילג׳ אנדרגראונד עם להקה של נגני אר אנד בי הכי משוגעים ששמעתי בחיי ולא העיפו אותי מהבמה. (הערת באמאשליזאת לא התשובה הסטנדרטית שהייתן מצפות מכל ניו יורקרית…… אני עפה ממנה!!!)

 

הזדמנויות שנוצרו בעקבות עבודה או חיים בניו יורק? שיתופי פעולה עם מוזיקאים הכי טובים בעולם בסיטואציות אקלקטיות ביותרניגנתי במומה יצירה קלאסית עם 20 מוזיקאים הודיים, הקלטתי קטע שלי עם הפסנתרן לשעבר של וויטני יוסטון, הופעתי עם עידן רייכל ועם נגן הקאנון עלי עמר (חבר טוב מרמאללה) בביקון ת׳יאטר, מנגנת עם דייויד ברוזה (איש מדהים!) ומדברת איתו על החיים, מנגנת בארלינז גרוסרי בימי חמישי עם החבר׳ה של ההיפהופ, בימי שלישי במונז טראדג'אז, בימי ראשון בלוז ברד ליון, הולכת לנגן החודש בקרנגי הול קונצרטים לילדים עם תזמורת קלאסית והרכב ג׳אז ולשכנע ילדים שחלילית זה יותר מגניב מגיטרה חשמלית (אפילו שזה לא נכון). והכי חשוב, עובדת עם הלהקה שלי עם יוני מריאנר (מנהל מוזיקלי, קונטרבס), מיכה גלעד (פסנתר) ונועם ישראלי (פרקשן), שלושה חברים טובים והמוזיקאים הכי טובים שאני מכירה, והקיץ אנחנו מקליטים אלבום בהפקה של חוויאר לימון האגדי, המפיק עטור פרסי הלאטין גראמי שמעורר בי השראה אינסופית ודוחף אותי לחפש ולהעז (ולשיר).

 

מה הכי חשוב לך בעיר אשת מקצוע? להיות מחוברת למה שאני עושה וליהנות מהרגע. ליצור, להיות אמיצה ולשבור את הקירות של עצמי. לחלום כל הזמן.

 

Tali and David

פריט הכי שווה שרכשת בעיר? הקלידים שלי! ואוכל איטלקי / מקסיקני (נחשב פריט?) וג׳ינס יד שנייה שקניתי לפני שנה בבפאלו אקסצ׳יינג׳ שבאורח פלא נראה כאילו הרגע נתפר. בכלל יד שניה זה אחלה דבראפשר לראות איך הבגדים מחזיקים אחרי שלבשו אותם׳ה׳חנות שלך די אס דאבליו. בסוף תמיד מוצאים 🙂

 

המקום אליו את בורחת יוצאת לבד למופע ג׳אז בווילג׳ וצוללת לעולם אחר.

 

אויש….מתתי לעליתי לגן עדן של קלטורה. מסתבר שלא חייבים ניו יורק של שופינג וטיימז סקווריש גם ניו יורק אחרת של אנשים מוכשרים ומדהימים. תודה טלי!!!

 

את טלי תוכלו למצוא פה

www.talirubinstein.com

www.youtube.com/talirubin

www.facebook.com/talirubinsteinrecorder

Instagram, Twitter: @talirubinstein

 

לעוד ראיונות עם נשים סוף ממש ממש פה 

7 שעות אחורה
מדריך לאוהבי ניו יורק

ספר עם מסלולים יחודיים ומקומות נסתרים,

מניו יורק אליכם ישר למייל

בואו לחוות איתי את ניו יורק
הצטרפו לרשימת התפוצה שלי

חנות מוצרים ומסלולים

תכנון מסלולים

משפחות, ילדים, זוגות, אמנות ועוד

הרצאות

סודות ניו יורקים ומסלולים ייחודיים
השראה, מהרילוקיישן לכתיבת הספר

ניו יורק עם הילדים

העיר שלא מפסיקה, בהחלט גם לא מפסיקה להפתיע ילדים ואת הגדולים שאיתם.
הצטרפו וקבלו את כל ההמלצות אליכם למייל

אמא, אשתו של, באלגניסטית והייטקיסטית.

קצת פולניה, טיפה אמריקאית אבל לגמרי ישראלית בניו יורק המדהימה. מג'נגלת ילדים, קציצות, שופינג, אמנות וחוויות בעיר הגדולה עם הרבה כייף, תסכול, אהבה וקומץ בדידות.

קרי ברדשאו היר איי קם!!

פוסטים מומלצים

אפשר למצוא אותי גם פה

רוצים את ניו יורק אצלכם במייל?
הצטרפו לרשימת התפוצה שלי

לתגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פוסטים נוספים באותו נושא

גלילה למעלה