המלצות אפריל 2019 בניו יורק, לילדים וגדולים | מיקמיק NYC מתארחת וממליצה

כשאנשים אומרים לי שהם לא מתחברים לניו יורק אני קצת בשוק. לא מבינה איך אפשר לא להתאהב באי האספלט הקפוא או הלוהט, לחילופין, למקום היקר למות וצפוף קווץ׳ או שכדי להגיע אליו מהארץ צריכים למכור את בכור ילדינו.  אבל אז אני פוגשת כאלו שמאוהבים בה ושוב אני בשוק – איך אפשר להתאהב בניו יורק יותר ממה שאני ׳בריאה עליה׳ קשות?!

ניו יורק מזווית חדשה
מיקי בניו יורק, באמאשלי

 

אפריל בניו יורק

 

הכרתי את מיקי כי ההמלצות העירוניות שלה נתנו פייט יפה להמלצות שלי. התחלתי לפזול לדשא של השכן, ואו-הו, איזה דשא מצאתי – צבעוני, מקורי, מדויק. אז מה עושים במקרה כזה? מזמינים אותה אלי הביתה.

אז קבלו את מיקי, עם המלצות אביביות לחודש הקרוב. (כן, תעקבו אחריה בכל שאר המקומות שהיא שם).

איזה כיף להתארח כאן בבלוג של 'באמאשלי'! שלום לכולם, אני מיקי, בלוגרית מניו יורק הידועה גם בשם MickMickNYC. עברתי לניו יורק לפני חמש וחצי שנים ומאז אני חוקרת אותה על בסיס קבוע. את ממצאי המחקר אני משתפת בשידורים חיים, וידאו ותמונות בפייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ובלוגר. היום אני שמחה לשתף אתכם כאן כמה מההמלצות הכי חמות שלי מהתקופה האחרונה.

 

ברוקפילד פלייס

באמאשלי ומיקמיק nyc
ניו יורק פורחת

ברוקפילד פלייס הוא מתחם של קניון סגור ורחבה חיצונית פתוחה שממוקמת בין הקניון והמרינה. בין כל החנויות והמסעדות, תוכלו למצוא שם גם שלל פעילויות לכל המשפחה; בחורף יש שם מופע אורות חג מולד ומשטח החלקה על הקרח, באביב גינת צבעונים מטריפה, בקיץ מופעי אומנות אינטראקטיביים ובסתיו פעילויות מיוחדות להלואין.
ברוקפילד פלייס נמצא בסמיכות למרכז הסחר העולמי. למעשה, מהאוקולוס אתם יכולים לעבור דרך קניון תת קרקעי מקורה, מאוורר ומודרני הישר לברוקפילד פלייס. המתחם הוא יעד מומלץ לביקור בימים גשומים, קפואים או חמים במיוחד, כיוון שרובו מקורה ואפשר להגיע אליו הישר מהסבווי בלי לצאת החוצה.

מה קורה שם בחודשיים הקרובים 

 

פריסמטיקה

נ
משהו צבעוני באביב

פריסמטיקה היא מסלול אינטראקטיבי של קליידוסקופים ענקיים שהמבקר יכול לסובב על צירם ולגלות שלל צבעים והשתקפויות. בזכות המשחק עם האור, המבקרים זוכים לחוויות צפייה שונות ביום ובלילה. המיצג הזה זמין לציבור עד ה-21 באפריל 2019. תוכלו למצוא אותו ב 77 Water Street.

עוד פרטים

 

בלו מרבל

הקרנה בשידור חי של כדור הארץ כפי שהוא נראה מהחלל. עבודה זו מציעה לצופים נקודת מבט חדשה על המקום שבו הם חיים ומקווה לעשות שינוי חיובי בתפישה של בני האדם את סביבתם. האומן שעומד מאחורי היצירה, סבסטיאן אראזוריז, רצה להזכיר לצופים ביצירה את שבריריות הקיום ואת המקום המזערי שלנו בחלל ולהעלות את המודעות לגבי הזמן המוגבל שלנו על כדור הארץ שגם הוא בעצמו פגיע. המיצג הזה זמין לציבור עד ה-13 באפריל 2019. תוכלו למצוא אותו ב 155 Ludlow Street.

ככה זה נראה

סיור באיזור עם ילדים

 

ספארי דינוזאורים

גן החיות בברונקס מוציא שוב את ספארי הדינוזאורים המפורסם שלו, בתצוגת הדינוזאורים הגדולה ביותר באמריקה. בין ה-19 באפריל ל-3 בנובמבר,  תוכלו לעלות על רכב ספארי עם מדריך ולנסוע בשבילים עמוסי צמחים וכ-40 דינוזאורים המתנשאים לגודל של עד 12 מטר. הדינוזאורים ממונעים ומשחזרים סצנות מעברו של כדור הארץ. אם אתם מתכננים לבקר בספארי עם כל המשפחה כדאי לכם לשקול לעשות מנוי שנתי לגן החיות. המנוי כולל את כל האטרקציות בגן החיות והוא גם מקנה לכם ולמשפחתכם כניסה חינם לכל אחד מגני החיות האחרים בעיר (סנטרל פארק, פרוספקט פארק וברוקלין) ולאקווריום בקוני איילנד. אז לפני שאתם קונים כרטיסים תבררו כמה יעלה לכם מנוי משפחתי, זה יכול להיות חיסכון משמעותי במיוחד אם ברצונכם לבקר ביותר מגן חיות אחד.

לאתר של גן החיות

 

עדן

לאחרונה נפתחה במנהטן שכונה חדשה ויוקרתית, האדסון יארדס. רבות דובר על השכונה והוואסל, הפסל הסביבתי שהוצב בה כאטרקציה תיירותית מבוקשת. הביקור בשכונה ובפסל הם בגדר חובה לכל המבקרים בעיר ואת ההמלצה כאן אני ממקדת במתחם פחות מוכר לתיירים הממוקם בקומה הרביעית בתוך הקניון. מדובר בטרקלין בשם עדן שכל החלונות הגדולים שלו פונים לכיוון הוואסל. בעדן תוכלו לקחת פסק זמן מההמון, להתרענן עם מקלחת חמה, משקאות קרים או חמים, פינות ישיבה מזמינות, נדנדות, ווייפיי חופשי, עמדות הטענה ותאים פרטיים לשיחות חוץ וישיבות עבודה. והכי טוב, השגתי לכם קופון ל-30 דקות חינם בטרקלין. את הקוד צריך להכניס לאפליקציה שלהם 3DEN לפני שנכנסים לטרקלין. הקוד הוא 3DENMICK והוא פעיל עד ה-19 באפריל.

גם פה יש המלצות לפסק זמן או בתי קפה לעבודה

ניו יורק אביב 2019
בניו יורק עם מיקי, גם וגם וגם

 

מצעד פסחא

ביום ראשון ה-21 באפריל יצא לדרך אחד המצעדים הצבעוניים בעיר, מצעד פסחא. המצעד יתחיל ביום ראשון ה-21 באפריל בשעה 10 בבוקר. באותו יום יגיעו לשדרה החמישית, בין הרחובות 49 ו-57 מאות אנשים עם כובעים עצומים בעיצובים שונים של פרחים, ביצים וארנבים. האירוע המרכזי יתרחש בסמוך לקתדרלת פטריק הקדוש ברחוב 51. האירוע אומנם צפוף אך לא כמו מצעדים אחרים בעיר. בקלות תוכלו לפלס דרככם בהמון ולעבור בין שלל התחפושות לחג. ואם אתם כבר שם, אל תשכחו לעבור גם בגנים של רוקפלר סנטר שיקבלו עיצוב חדש וחגיגי לכבוד הפסחא.

עוד קצת מידע

 

Industry City

industry city מפתיעה
industry city

מתחם יחסית חדש בברוקלין המציע שפע פעילויות למבקרים. תוכלו למצוא שם מוזיאון המציג פעילויות אינטראקטיביות ויצירות של האומן מאוריץ קורנילס אשר. אם אתם מחובבי האינסטגרם, תמצאו שם מספר מעליות, כל אחת בעיצוב של אומן אחר בהן אתם יכולים לצלם ולהצטלם. העיצובים במעליות מתחלפים פעם בכמה חודשים ומשתנים לפי העונות והחגים, כך שתמיד אפשר למצוא שם משהו חדש. הכפר היפני ממוקם בכניסה לעיר ושם תוכלו למצוא שלל מטעמים ואוצרות יפנים השמורים בדרך כלל רק לאנשים המבקרים במדינה עצמה. עיר התעשייה מורכבת משישה בניינים והגינות ביניהם ובשל כך היא מתאימה לביקור בכל מזג אוויר. ההגעה פשוטה יחסית: קחו סבווי, D רכבת אקספרס לרחוב 36 בברוקלין. אם תצאו מבראיינט פארק תגיעו תוך כ-40 דקות לעיר התעשייה. הרכבת תוריד אתכם במרחק של כחמש דקות הליכה מהעיר.

כל האירועים שם בקרוב

עוד שכונה ברוקלינית צבעונית

 

אני מקווה שהמלצות אלו יתרמו לביקורכם הבא בעיר. אם יש לכם שאלות או בקשות אני תמיד אשמח לענות. תוכלו למצוא אותי ברשת החברתית החביבה עליכם כשתחפשו @mickmicknyc

 

יאללה, מיקי! תעשי לי ניו יורק…

 

עוד המלצות של אורחות באתר 

המלצות של בלוגריות בניו יורק. באמאשלי
באמאשלי, הבלוגריות ו׳ה׳מקומות הכי הכי ב NYC

7 שעות אחורה
מדריך לאוהבי ניו יורק

ספר עם מסלולים יחודיים ומקומות נסתרים,

מניו יורק אליכם ישר למייל

בואו לחוות איתי את ניו יורק
הצטרפו לרשימת התפוצה שלי

חנות מוצרים ומסלולים

תכנון מסלולים

משפחות, ילדים, זוגות, אמנות ועוד

הרצאות

סודות ניו יורקים ומסלולים ייחודיים
השראה, מהרילוקיישן לכתיבת הספר

ניו יורק עם הילדים

העיר שלא מפסיקה, בהחלט גם לא מפסיקה להפתיע ילדים ואת הגדולים שאיתם.
הצטרפו וקבלו את כל ההמלצות אליכם למייל

אמא, אשתו של, באלגניסטית והייטקיסטית.

קצת פולניה, טיפה אמריקאית אבל לגמרי ישראלית בניו יורק המדהימה. מג'נגלת ילדים, קציצות, שופינג, אמנות וחוויות בעיר הגדולה עם הרבה כייף, תסכול, אהבה וקומץ בדידות.

קרי ברדשאו היר איי קם!!

פוסטים מומלצים

אפשר למצוא אותי גם פה

רוצים את ניו יורק אצלכם במייל?
הצטרפו לרשימת התפוצה שלי

לתגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פוסטים נוספים באותו נושא

גלילה למעלה