יום האם בניו יורק | בחרתי עבורכן מתנות מקסימות

אין כמו מתנות, אין כמו מתנות בניו יורק ואין כמו מתנות שאנחנו נותנות לעצמינו או לקרובות אלינו. אז לקראת יום האם, שבא עלינו לטובה, אצרתי רשימת מתנות שאני הייתי רוצה כל אחת ואחת מהן לעצמי (כן, זה רמז עבה לבני בייתי…אבל לא מחכה לכם כדי שהם יגיעו לידי….).

אז תמצאו מקום שקט, תכינו לעצמכן כוס קפה ובשניה וחצי עיברו על הרשימה ובחרו לכן מתנה אחת, שתיים או ׳כל התשובות נכונות׳. 

 

מגיע לך! לנו! לי!

 

פינוקים ליום האם בניו יורק


פינוק מלחים באמבטיה של לימור כהן קובר

לימור, כל כולה דברים יפים ומפנקים. יש לה את זה! ואני, ואתן, בהחלט זכינו.
אחת האהבות שלה היא להכין מתנות מהלב שנראות כמו שהכנתן בעצמכן לאהוביכם.  היא גרה ממש מעבר לנהר ויש לה חנות מתוקה מתוקה באטסי. https://etsy.me/2kW8aKO
אז אם אתן רוצות לפנק את עצמיכן ואולי גם את בני הבית (יאללה…נפרגן), מוזמנות להכנס לחנות כדי לראות אילו מתנות מתאימות לכן, מהלב, בהתאמה אישית.

מתנה מושלמת ליום האם בניו יורק

הכי מנצנץ שיש | תכשיט מיוחד עבורך

אני אוהבת שירי תם כבר תקופה ארוכה וכל מה שבא לי זה להתקשט בתכשיטים שלה וכל היום לנצנץ במראה.  הם עשויים זהב, ייחודיים ועשירים בטקסטורה, חלקם משובצים ביהלומים ואבני חן יקרות/חצי יקרות וחלקם מיוצרים במהדורה מוגבלת. 
ועכשיו, משירי, במיוחד ליום האם ניתנת האפשרות  לתכשיטים מעוצבים אישית- מתנה מושלמת למי שאתם אוהבים, מתנה מקורית ומיוחדת שהושקעה בה מחשבה רבה. לתכשיטים מהקולקציה עם  10% הנחה כנסו לפה.
 .  אם תמיד היה לכם חלום ורצון לתכשיט מיוחד ומחמיא שאין עוד כמותו,  זה הזמן להגשים אותו.  את התכשיטים ניתן לראות אונלין באתר: www.shiritam.com
ולעקוב בפייסבוק ובאינסטגרם shiritam_jewelry@ 
העצמה נשית בבית הספר להורות


מתנת העצמה דרך מקצוע חדש | קורס להכשרת מדריכי הורים

העצמה. כמה זה חשוב לנו, במיוחד כשאנחנו רחוקות מהבית. יעל עומר, שאני עוקבת אחריה כבר תקופה מאוד ארוכה, הקימה ומובילה את בית הספר הבינלאומי להורות (The PIS).

פשוט גאוני! המיזם נולד מתוך הצורך של הורים ישראלים המתגוררים מחוץ לגבולות ישראל לקבל כלים וידע מאיש מקצוע ישראלי. במקביל, לאור הצורך של נשים מכל העולם לרכוש מקצוע חדש ולהתפתח, יעל חברה למרכז מיכל דליות ולמרכז הקליני של אוניברסיטת חיפה וביחד פיתחו תוכנית להכשרת מדריכות הורים. בוגרות התוכנית, מסיימות עם ידע רב שמאפשר להן לחזור כל אחת לקהילה שלה בכדי לתת מענה מדוייק להורים בקהילה ובמקביל חשות סיפוק רב מעבודתן. 

אתן יכולות להיות חלק מזה! מאפשרים ללמוד מכל מקום בעולם. מתנה כזאת עוד לא הענקתן לעצמיכן. האתר עם כל הפרטים ממש פה, ויעל מזמינה אתכן להפגש איתה 1:1 להבין עוד. הלינק לפרטים 

נופש בניו יורק באמאשלי


חופשה חלומית מחוץ למנהטן

הייתי שם! חוויתי! ועכשיו אתן חייבות! בית שבו העיצוב והפינוק מתחברים.  חוה, המוכשרת והכי מקצועית שיש, בעלת המותג HAVAYA, מציעה בתי חופש בעיירת וודסטוק המקסימה ומניסיון ופינוק יד ראשונה אני ממליצה בחום, בלוהט. הבית מאוד מבוקש, אבל בטוחה שתוכלו למצוא תאריכים קייציים שיאתאימו לכן. חוה מציעה גם שירותי עיצוב בית ואתם מוזמנים לבדוק את havaya.co להתרשם מהפרויקטים המדליקים ומבתי החופש החלומיים וליצור איתה קשר. תגידו שחן שלחה 🙂

זהו, עכשיו אין תירוצים לשבת בפינה בחושך ולחכות לשנה הבאה. זה הזמן!! תצ׳פרו את עצמיכן במה שטוב לכן, מה שאתן רוצות. מגיע לכן. את האמהות הכי הכי הכי!!! יום האם שמח, מלא אהבה, ילדים וכן, גם מתנות. 

7 שעות אחורה
מדריך לאוהבי ניו יורק

ספר עם מסלולים יחודיים ומקומות נסתרים,

מניו יורק אליכם ישר למייל

בואו לחוות איתי את ניו יורק
הצטרפו לרשימת התפוצה שלי

חנות מוצרים ומסלולים

תכנון מסלולים

משפחות, ילדים, זוגות, אמנות ועוד

הרצאות

סודות ניו יורקים ומסלולים ייחודיים
השראה, מהרילוקיישן לכתיבת הספר

ניו יורק עם הילדים

העיר שלא מפסיקה, בהחלט גם לא מפסיקה להפתיע ילדים ואת הגדולים שאיתם.
הצטרפו וקבלו את כל ההמלצות אליכם למייל

אמא, אשתו של, באלגניסטית והייטקיסטית.

קצת פולניה, טיפה אמריקאית אבל לגמרי ישראלית בניו יורק המדהימה. מג'נגלת ילדים, קציצות, שופינג, אמנות וחוויות בעיר הגדולה עם הרבה כייף, תסכול, אהבה וקומץ בדידות.

קרי ברדשאו היר איי קם!!

פוסטים מומלצים

אפשר למצוא אותי גם פה

רוצים את ניו יורק אצלכם במייל?
הצטרפו לרשימת התפוצה שלי

לתגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פוסטים נוספים באותו נושא

גלילה למעלה