יוניון סקוור עם ילדים | לא רק קניות

שכונת יוניון סקוור נמצאת בדרך כלל ברשימת ׳חייבים לראות בניו יורק׳. יופי! אבל בדרך כלל זה קשור לשופינג (מעולה!) ולשיטוט רגלי לראות את הנוף (אחלה!) ולנשנש משהו (זה תמיד טוב….) אבל ראבק, בדרך כלל אתם לא שם לבד (לא נורא, תוך 3,4, 17 שנה זה יעבור…..) אתם עם כל הקרציות…אה….משפחה בעמתחתכם. אז…..אם כבר, בואו נראה מה לילדים יש לעשות שם בין חנות אחת לשניה.

Union Square עם ילדים

 

יוניון סקוור
ילדים מטיילים בניו יורק

אוקי, חצי יום נחמד ורגוע. כן, נכנסים קצת לחנויות וכן גם מבזבזים שם כסף אבל הילדים מסיימים את היום מחויכים. בתקווה שגם אתם.

 

חנות Camp

110 5th avenue

חדר סודי באמצע מנהטן
שער סודי באמצע העיר

התחלנו את היום בחנות די חדשה (נפתחת לפני כמה חודשים). כולה דברים מתוקים ושטויות אבל לא זה הקטע. הקטע הוא שכל כמה זמן מפתחת דלת סודית לחדר אחורי שיותר גדול מהחנות, שגם היא לא קטנה, שכולל עוד המון שטויות לילדים אבל גם אזורי משחק עם טרמפולינה, מגלשה ועוד אטרקציות לילדים. הילדים היו בטירוף ולצערי רצו לקנות את כל החנות. …ות׳אמת גם אני.

 

נשנוש ב Breads

18 East 16th Street

נכון שזה לא אמריקאי אבל הריח משך את כולנו פנימה. מאפיה ממותגת עם רוגלך, באגטים, עוגיות צ׳וקלט צ׳יפ קוקיז. יש עוד – אבל זה כל מה שעניין את הילדים. עשינו פיפי ולקחנו to go  שסיימנו כבר ביציאה מהחנות. אני כמובן לא קניתי כלום (רק סיימתי את כל מה שהילדים לא רצו….את השפיץ׳ של הבאגט, חצי רוגלה ושתי עוגיות…)

הפסקת אוכל בניו יורק עם ילדים
מתוק, מלוח, ישראלי, אמריקאי ב Breads. באמאשלי

 

חנות Barnes and Nobles

33 East 17th Street

לא בדיוק המקום הראשון שעולה כששואלים את הילדים ׳מה בא לכם לעשות היום׳ אבל בין לבחור 14 ספרי קומיקס (עוד חנות לחוברות קומיקס פה) ולהמרח על הריצפה ודיפדוף בהם ועד 19 וחצי דקות של החלטה אם המתבגר רוצה לגו הארי פוטר או לגו מיינקראפט וחשבון מי חייב לו כסף כדי שהוא יקנה את זה….. נמרחנו שם, עם המון תוכן (סיריאסלי), לשעה וחצי לפחות. אני השלמתי פערים עם מישל אובאמה והילדים החכימו. קצת.

 

הפוגה
יצאו מהאפליקציות בניו יורק

 

נשנוש נוסף ב Kelloggs

31 East 17th Street

מכיכוון שחצי רוגלה לא מספיק לילדה בת 6 לסגור את פינת המתוק וגם כי הם התבכיינו ש ׳לא אכלנו ארוחת בוקר׳. אז עלינו למתחם של Kellogs.  מרחב לא גדול עם קורנפלייקסים….לא הבריאים בעולם, אבל כאלו צבעוניים שעשו לילדים חשק לשבת ביחד ולזלול הרבה פחמימות וסוכר בצבעי מאכל. רק בריאות! בתאבון!! (לעוד רשימת מסעדות מומלצות עם ילדים)

 

breakfast of champions nyc
ארוחת בוקר בניו יורק

 

גן משחקים ב Union Square

יאללה – להוציא קצת אנרגיה. גן השעשועים ב Union Square – הוא מקסים. מתחם לגדולים ומתחם לקטנים. אני בהתחלה נמרחתי על הספסלים אבל בסוף פיתו אותי גם לטפס ולצחקק. שבו, תנוחו, תנו לילדים להשתגע.

 

Color Factory

התחנה האחרונה שלנו בסיור היא לא בשכונה אבל מרחק כמה דקות קצרות בסאבווי שיוצאת ממש מיונין סקוור, בקצה שכונת סוהו, אז בהחלט שווה את הביקור. ממש הדובדבן הצבעוני מאוד בקצפת. סיום, לא זול, אבל כ״כ יפה, מקורי, טעים, והילדים…היו….ב ע נ נ י ם. מודה שגם אני.

לאכול עם העיניים בניו יורק
צבעים וטעמים בניו יורק
ילדים שמחים בניו יורק
משתוללים בסוהו

וזהו. מספיק. יום מאוד עמוס. חזרנו הביתה. התמוטטנו לחלומות מתוקים ובכל צבעי הקשת.

 

לעוד רעיונות מה לעשות עם ילדים בניו יורק

סיורים מודרכים בעברית במקומות מפתיעים

מפה למקומות שווים למתבגרים

ספר עם פרק שלם לילדים ובני נוער

 

 

7 שעות אחורה
מדריך לאוהבי ניו יורק

ספר עם מסלולים יחודיים ומקומות נסתרים,

מניו יורק אליכם ישר למייל

בואו לחוות איתי את ניו יורק
הצטרפו לרשימת התפוצה שלי

חנות מוצרים ומסלולים

תכנון מסלולים

משפחות, ילדים, זוגות, אמנות ועוד

הרצאות

סודות ניו יורקים ומסלולים ייחודיים
השראה, מהרילוקיישן לכתיבת הספר

ניו יורק עם הילדים

העיר שלא מפסיקה, בהחלט גם לא מפסיקה להפתיע ילדים ואת הגדולים שאיתם.
הצטרפו וקבלו את כל ההמלצות אליכם למייל

אמא, אשתו של, באלגניסטית והייטקיסטית.

קצת פולניה, טיפה אמריקאית אבל לגמרי ישראלית בניו יורק המדהימה. מג'נגלת ילדים, קציצות, שופינג, אמנות וחוויות בעיר הגדולה עם הרבה כייף, תסכול, אהבה וקומץ בדידות.

קרי ברדשאו היר איי קם!!

פוסטים מומלצים

אפשר למצוא אותי גם פה

רוצים את ניו יורק אצלכם במייל?
הצטרפו לרשימת התפוצה שלי

לתגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פוסטים נוספים באותו נושא

גלילה למעלה