מקומות ממש ממש coolים לגדולים וגם לילדים בעיר

כבר הרבה זמן אני מחפשת את הדבר המגניב הבא בניו יורק. כן, המילה ׳מגניב׳ קצת מסגירה שממש הכי קולי בעולם זה לא בדיוק יהיה – אבל זה כן, זה כן. בחיי.
מצאתי כמה מקומות שבחלקם הייתי והשאר כבר עם תאריך לביקור.
גם לגדולים וגם לילדים.
נתחיל1) Dinner and a Movie – הכל במקום אחד ובו זמנית. ב Syndicated בברוקלין יש קולנוע עם אוכל טו-אוב, בר משקאות ואחלה קולנוע שתוכלו לאכול, לשתות ולראות סרט all togethre. כמעט כמו בבית רק הרבה יותר טוב. האוירה נהדרת, מומלץ להזמין כרטיסים מראש.  המסעדה כוללת אוכל טרי, טעים שכמובן מוכן במקום ע״י טבחים מקצועיים. התפריט – סוף.
לא לילדים. יש כמה פרטים לבני נוער.2) ניו יורק של פעם – מוזיאון קצת שונה על המגורים בניו יורק בתחילת המאה. משהו באמת מיוחד וחובה לכל אחד שגר פה. להבין קצת ׳מה הביאני עד הלום׳. The Tenement Museum.  מוזיאון וסיורים על המגורים בעיר, האוכלוסיה שהיגרה לארצות הברית, העוני והעושר, התמודדויות יום יומיות וסיפורים משעשעים על החיים. המוזאיון בלואר איסט סייד וכולל כל מיני סוגים של סיורים במוזיאון עצמו ובסביבה. חלקם מותאמים לילדים וחלק למבוגרים.
הסיור המומלץ לילדים הוא של Victoria Confino – סיור של שעה שבה היא משחקת ילדה בת 14 שגרה בתחילת המאה בניו יורק.
לגרגרנים שביננו (אני!!!) יש גם סיור אוכל 🙂
הכרטיסים נחטפים – להזמין מראש!!!!!

3) חנות תקליטים שהיא גם….. אולם הופעות שהיא גם בר שביא מממממש מגניבה!!!!
יכול להיות שכולכם כבר מכירים ורק לי נפל האסיפון עכשיו אבל גיליתי אתמול מקום סופר cool.
Rough Trade זה בעצם לייבל תקליטים במקור מאנגליה. הפוקוס היה פטנק, אינדי, ושאר לא בהכרח מיינסטרים. אחרי כמה גילגולים, הגיע לניו יורק ניו יורק ופה ועכשיו הרימו ספייס, האנגר כזה, מדהים של מתחם תקליטים – vinyl and cds. גם שם – אולם הופעות אסלי שמלא הופעות מעכשיו עד forever בערך. אני לא מבינה שום דבר במוסיקה אבל גם אני אמרתי wow.

4) אחרון חביב לילדים!!!! בmuseum of natural history יש תוכנית מהמממת שנקראת Night at the Museum – שהיא בדיוק מה שאתם חושבים – מסיבת פיג׳מות וסליפאובר לילדים פלוס מלווה במוזיאון בלילה. הם ישנים על מיטות שדה כאלו ומקבלים משימות כמו חפש את המטמון לפני השינה. נפגשים בסביבות 5 בערב במוזיאון ומתפזרים בסביבות 9 בבוקר. כולל נישנושים. אין הרבה תאריכים פנויים- מומלץ להרשם הרבה מראש. הכי כייף להתארגן חבורה של כמה חברים ולעשות את זה ביחד.
*** יכול להיות שכרגע כל התאריכים כבר מלאים – אבל ממש בקרוב יפרסמו עוד תאריכים זמינים. ממליצה שתעקבו – כי הם מתמלאים מהר!!!

מתרגשת!!! איזה כייף!!!

7 שעות אחורה
מדריך לאוהבי ניו יורק

ספר עם מסלולים יחודיים ומקומות נסתרים,

מניו יורק אליכם ישר למייל

בואו לחוות איתי את ניו יורק
הצטרפו לרשימת התפוצה שלי

חנות מוצרים ומסלולים

תכנון מסלולים

משפחות, ילדים, זוגות, אמנות ועוד

הרצאות

סודות ניו יורקים ומסלולים ייחודיים
השראה, מהרילוקיישן לכתיבת הספר

ניו יורק עם הילדים

העיר שלא מפסיקה, בהחלט גם לא מפסיקה להפתיע ילדים ואת הגדולים שאיתם.
הצטרפו וקבלו את כל ההמלצות אליכם למייל

אמא, אשתו של, באלגניסטית והייטקיסטית.

קצת פולניה, טיפה אמריקאית אבל לגמרי ישראלית בניו יורק המדהימה. מג'נגלת ילדים, קציצות, שופינג, אמנות וחוויות בעיר הגדולה עם הרבה כייף, תסכול, אהבה וקומץ בדידות.

קרי ברדשאו היר איי קם!!

פוסטים מומלצים

אפשר למצוא אותי גם פה

רוצים את ניו יורק אצלכם במייל?
הצטרפו לרשימת התפוצה שלי

לתגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פוסטים נוספים באותו נושא

גלילה למעלה