ריקי ומוריאל עושות את ניו יורק | Alphacats

 

הגעתי לפגישה איתן והרגשתי כאילו נפלתי לתוך משהו שהוא שילוב של דייט ופגישת עסקים על סף סגירת עיסקת חיי. שתי נשים, מתוקתקות, מחוייכות, עם דרייב בעיניים. בבית קפה קטן, כשבחוץ מיליון מעלות – בפנים הן היו קוליות אש. כל מה שרציתי זה להצטרף אליהן לשולחן, להפשיל שרוולים ולזרוק משפטים לאוויר כמו ׳בטח, תמכרי בשורט׳ או ׳בראונד איי נגייס 50 מיליון ואז נפצל את זה בקריפטו ובחשבון אופשור בקיימן׳. רציתי בבת אחת להפוך לאשת עסקים  ממולחת שחולשת על מנהטן. 

מועדון נשים אקסקלוסיבי alphcats
alphacats עובדות וכובשות. באמאשלי

אבל אני לא, אז לפחות  – 

נשים ישראליות שמרימות את נשות מנהטן

תכירו את ריקי ומוריאל. זוג מקצועי, יחסית טרי, שכבר מצא את הנישה ורץ איתו. הן לא רואות מוצר בעיניים, שורות קוד או מכונות דפוס…הן רואות אנשים. או יותר נכון, נשים. הן רואות את עצמן, מסתכלות לעולם בלבן של העיניים ורוצות לכבוש, כצוות, כקהילה וכמובן כל אחת בפני עצמה. ריקי ומוריאל הקימו מועדון נשים מקצועיות בניו יורק, שכל חברה בה, מעבר להיותה חלק מקהילה, שותפה במהלך השנה להרצאות, סדנאות, שיחות, פגישות ועוד יוזמות מבורכות שכל כולן במטרה לקדם את הפן המקצועי, כשכל נושא אחר מקבל את הספסל האחורי (אמהות, זוגיות, ילדים וכו – לא שנושאים אלו לא חשובים…אבל לא זה המקום). Alpha cats

 

מוריאל לוטן, מרקע של ביצוע ואסטרטגיה בבטחון בינלאומי, שכבר עשתה מינגלינג עם ענקים בתחום התוכניות הממשלתיות המובילות, בתי ספר יוקרתיים ואקסלים עם לא מעט מספרים בעלי שש ספרות. כיום היא דיירקטורית בחברת מחקר ופיתוח בתחום האנרגיה ואשת מחקר מובילה במחקרים עולמיים בנושא אנרגית גרעין. (מעולה, לא?!! יש פה עוד כמה שמעיפות אותי)

 

מה ניו יורק בשבילך?

׳לגור בניו יורק זה פרק בחיים.  ואחד קשה יותר ממה שהוא נראה. זה שאני מכירה את הגאוגרפיה לא אומר שזה קל – הקושי טמון בהתחלות מקצועיות חדשות, להכיר חברים חדשים. לא קל, בעיקר בגלל שעברתי לפה אחרי תקופה של דיכאון אחרי לידה. לא יכולתי להמשיך במסלול הרגיל שלי׳.

 

ריקי פרנקו ששנים היתה בעולם הפיננסי ומקושרת לאנשי הון וחברות שמחפשות רק את הבוטום ליין, כיום היא מנטורית ויועצת ליזמים מסביב לעולם שמטרתה היא לחבר בינהם למשקיעים ואחרים בתחום הרלוונטי. היא מלווה עד סגירת העסקה וההשקעה. באמתחתא גם ניסיון כיזמית סידרתית בחברות סטארטאפ ניו יורקריות. 

 

למה בכלל הגעת לפה?

׳עזבתי את ישראל בעקבות הזדמנות מקצועית במקסיקו. לא היה לי מושג איך הדברים יתגלגלו, אז עם שתי מזוודות הגעתי לקנקון. ההחלטה הכי הרפתקנית שאי פעם עשיתי!!! וכך בעצם התגלגלתי לאן שאני היום ו….דרכה הכרתי את אהבת חיי. שלוש שנים אח״כ כבר הייתי בניו יורק והתאהבתי שוב, הפעם בעיר׳. 

 

אז….ריקי ומוריאל הפכו כמעט בן לילה להיות שותפות לחדשנות (innovation partners). איזה מושג מהמם ומלא השראה.

 

הן הכירו ככה בשניה וחצי אחרי שאחת אמרה לשניה (לא מגלה מי ולמי) ״you will eventually fall in love with me" וישר הבינו שיש פה איזה בסיס ל׳משהו׳. עוד לא ידעו בדיוק מה…אבל משהו. משהו שהוא שילוב של כנות, רשת חברתית, נשים, עסקים, אני עצמי. משהו שהוא מעבר לשיחות ילדים, טיולים (אלו?? יש דבר כזה…… 🙂  ) בני זוג ושופינג (למרות ש there is nothing wrong with that  – הכל על מקומות השופינג שלי פה). נשמע קצת שוביניסטי אבל המהות שיש פה מקום לשיח שהוא רק ביזנס, בלי התוספות. לא lean in ולא נעליים (גם לא ג׳ימי צ׳ו) אלה פרספקיטיבה של שיוויון בלי הנחות. בלי תירוצים נשיים ובלי לעזוב את הכל ולאסוף את הילד. פשוט קריירה, עבודה אבל גם גב נשי תומך. משהו שקשור לפריצת דרך. 

מועדון alphacats
שותפות, עובדות, חברות. ריקי ומוריאל בונות עתיד

 

אמנם יש יתרונות לעבוד עם שותפה אבל זה לא תמיד פשוט, אפילו די קשה. אז למה בכל זאת?

ריקי: ׳מוריאל ואני מאוד דומות במובנים שונים גם בחשיבה וגם בנפש. שתינו עם המון אמביציה, יודעות להגדיר בדיוק את המטרות שלנו ועובדות מסביב לשעון כדי שזה יקרה.  אני מתה על הרעיונות המקוריים שלה, הפרספקטיבה שלה ואני כל הזמן לומדת ממנה׳. 

 

(הלוואי שעלי היו אומרים דברים כאלו…למות! – הערת המחברת הקנאית)

 

מוריאל: ׳אני בחרתי בריקי (כן! בחרתי!), כי יש לה חלום דומה לשלי אבל נשארתי איתה כי כשותפות אנחנו מאזנות אחת את השניה. היא עובדת קשה והרבה כמוני, לא משהו שאפשר להגיד על הרבה אנשים, בגלל שאני מכבדת אותה מקצועית ואישית והכי חשוב אני יכולה לקרוא לה חברה׳.

 

וזהו, הן רצו – אז הן עשו. ועושות. עכשיו, ברגעים אלו עם חזון קדימה מדויק, מאורגן ומתוכנן לפרטי פרטים.

 

מפגשים, מקום, קהילה. הכל ביחד. 

הן אמרו ׳יוצאות לדרך׳ על מנת לתת במה למקום ליצור את הספייס לשיחה מקצועית על עבודה, קידום וכלים  לנשים שרוצות לעוף קדימה בלי להתעכב על מה קורה בבית, לפחות לא כשהן כתף לכתף. 

אני יושבת מולן ורואה כבר איך א נ י פורשת כנפיים, עומדת זקוף והגוף דרוך לרוץ קדימה. שלא לדבר עליהן.

 

יש עכשיו לדבר ׳הזה׳ כבר שם. Alpha Cats

 

ריקי ומוריאל יזמו, הרימו ועכשיו מוציאות לאור. קבוצה מדוייקת של נשות עסקים שמחפשות את pack הנכון לרוץ איתו קדימה, לקבל דרכו כלים להצלחה ולהיות חלק ממעגל תמיכה מקצועי. 

 

וסתם שתדעו – אז מה יש שם עכשיו ומה מתוכננן? מה לא!? מרצים ומרצות אורח, סיפורי הצלחה, חיבור לנפש ולהשקעה אישית בנו, בעצמנו, למידה, (והמון) של עמידה לפני קהל, עבודה עם הסביבה הקרובה, ליצור engagement ועוד ועוד. וגם – יש גם רשימת נשים מכובדת, לוח אירועים מדויק וחזון של חשיבה בגדול. פשוט יש!

alphacats
בונות תכניות, מריצות רשימות, מרימות אירועים. באמאשלי

רגע, שניה, קצת מהפן האישי: לאן אתן בורחות מכל האקשן?

 אני הולכת ברחובות, הפרצופים ממלאים אותי, אומרת מוריאל. ולעומת זאת ריקי מחפשת בית קפה חדש. ניסיתי לדלות קצת יותר מידע אישי אבל הן כל כולן בפוקוס מקצועי איתן שהרי ברור שהוא מדביק אש.

 

בקיצר  – תתקרבו לשתי אילו. יודעת בודאות שהן יעיפו אתכן, אותי, קדימה.
זה לא מקום למהססים. זה מקום להצליח בו. נ ק ו ד ה. 

 

וכמו המשפט הידוע 

….first we take manhattan, then we (לאונרד כהן האגדי)

אני אתן לכן להשלים לבד. וישר אחרי תכנסו לפה, לאתר של Alphacats.club ותבינו על מה כל ה wow הזה.

וכמובן יש גם את אירוע הפתיחה שלהם. כל הפרטים ממש פה

 

7 שעות אחורה
מדריך לאוהבי ניו יורק

ספר עם מסלולים יחודיים ומקומות נסתרים,

מניו יורק אליכם ישר למייל

בואו לחוות איתי את ניו יורק
הצטרפו לרשימת התפוצה שלי

חנות מוצרים ומסלולים

תכנון מסלולים

משפחות, ילדים, זוגות, אמנות ועוד

הרצאות

סודות ניו יורקים ומסלולים ייחודיים
השראה, מהרילוקיישן לכתיבת הספר

ניו יורק עם הילדים

העיר שלא מפסיקה, בהחלט גם לא מפסיקה להפתיע ילדים ואת הגדולים שאיתם.
הצטרפו וקבלו את כל ההמלצות אליכם למייל

אמא, אשתו של, באלגניסטית והייטקיסטית.

קצת פולניה, טיפה אמריקאית אבל לגמרי ישראלית בניו יורק המדהימה. מג'נגלת ילדים, קציצות, שופינג, אמנות וחוויות בעיר הגדולה עם הרבה כייף, תסכול, אהבה וקומץ בדידות.

קרי ברדשאו היר איי קם!!

פוסטים מומלצים

אפשר למצוא אותי גם פה

רוצים את ניו יורק אצלכם במייל?
הצטרפו לרשימת התפוצה שלי

לתגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פוסטים נוספים באותו נושא

גלילה למעלה