איך חוגגים יום הולדת בניו יורק | המלצות ניו יורקיות ליום מהנה במיוחד

זה חודש יום ההולדת שלי. ואני חוגגת אותו בניו יורק!!!

שאלו אותי אם אני רוצה לצלול לצד איזה אי במלדיביים או לרכב על סוסים בערבות אירלנד או אפילו עוגת בוץ על חוף בקאווי. ואני אמרתי  – לא לא לא. ניו יורק או כלום.

 

אז הם בהחלט עשו כלום ואני עשיתי את ניו יורק! ביג טיים.

 

קצת דימיינתי את עצמי Carrie Bradshaw ואותו Mr Big. לבושה בשמלת Helmut Lang עם עקבי Manolo Blanik ושערי אחרי שלוש שעות ב Dry Bar. שמלת השיפון הורודה מתנפנפת, השיער גם כן (כי הרי זה מאוד הגיוני שהוא ישאר בפן מקלות בחום יולי אוגוסט בווסט ווילג׳), ונעלי הסטילטו קלילות על האספלט הלוהט. מסביבי בריזה בטעם מסטיק (ולא שלוליות מצחינות קיץ) והרחובות בסוהו פנויים ממיליון המטיילים שהחליטו להתמקם דווקא בין Zara ל Mango על רחוב פרינס פינת ברודווי.

 

ובעודי מקפצת על קצות העצבעות בקלילות של שליח seamless בסופת שלג בינואר השטיח האדום נפרש לפני ואני בדרך לפרימיירה של רוברט דנירו בטרייבקה או מינימום קים קרדשיאן בווילימאסבורג. אני ממש לא בררנית. אני שם בשורה הראשונה, חיוך של מיליון דולר וקצת בוטוקס והכל טוב במיוחד כשה spanx מחזיקים ה כ ל בדיוק כמו שצריך. מושלם!

 

אז דימיינתי. אז מה.

 

אבל ת׳כלס בפועל היתה לי חגיגה עירונית שלא היתה מביישת את קים, רוברט ואפילו את Carrie אהובתי. מינוס שמלת אדון Lang ו Mr Big אבל פלוס האחד והיחיד וכל  sidekicks שלנו והמון אהבה וצחוקים. וגם ריבים, זיעה ו׳אמא, הוא נשם עלי׳.

 

אז איך חוגגים יום הולדת בניו יורק

עוגת יום הולדת
קינוחים בניו יורק

אין כמו שירה, ריקודים ו 17 ארנבים ישר למיטה כשאני עוד לא פתחתי אם עין שמאל. זה התחיל בליחשושים, אח״כ כבר היה איזה בכי ובסוף פיצוץ של 3 בלונים בעודי עדיין מתחת לשמיכה.

 

  •  עוד לפני צחצוח שיניים העוגה הכי טעימה בניו יורק ב Magnolia Bakery האגדית שעלתה על המפה בעקבות Sex and the City וכל הבנות שם. שוקולד, וניל, סוכר – מה צריך עוד?? אין כמו פחמימות ריקות וכ״כ טעימות על הבוקר.

 

  • גינה סודית לצילומים רומטנים, זוגיים, שקטים שנוכל לתלול מעל הקמין הדולק בבקתת הסקי באלפים.
    St Luke in the Field Gardens. אוקי – אז כן היתה גינה סודית מהממת, רומנטית ושקטה – עד שאנחנו הגענו לשם והתמונות שיצאו משם יותר מתאימות לפרק מ ׳WWF' . אבל נהננו, צחקנו והשארנו כמה יונים עם התקף לב קל. קל!!!

מוזיקה, ציורים ושכשוך במים | הכל במקום אחד

הופעות בניו יורק
הופעות רחוב בניו ירוק
  • משם למוזיקה וציורי גיר (מסורת משפחתית) וגם בדיקת טמפרטורת המים באחד המקומות האהובים עלי בעיר. גם יפה, עם תיירותי וגם של המקומיים. Washington Square Park (יש עוד המון מה לעשות בסביבה).
    ׳אמא, אפשר להכנס?׳
    ׳אין בעיה, אבל תרטיב רק תרטיב את הכפות רגליים, יש לנו עוד יום ארוך ואין לי עבורך בגדים להחלפה׳
    ׳אמא, אז אפשר?׳
    ׳נו כן, אבל שים לב שלא תחליק׳
    אנו, אמא, אני לא…..אופס׳
    ׳……׳
    ׳יאללה, כולם הביתה, צריכים להחליף בגדים׳

ארוחת יום הולדת

מסעדות בניו יורק, באמשלי
קינוחים הורסים אחרי המבורגר מגן עדן, באמאשלי בניו יורק
  • רציתי איזה שף פרטי על השפיץ של האמפייר סטייט. פחחחח. אז התארגנו על המקום המשפחתי הכי שווה – עם גלוטן, גם חלב והרבה סוכר. הרבה. גם לא טבעוני. אבל!!!! בלי תור בכלל!!!!!  ההמבורגריה הכי שווה עם הקינוחים הכי שווים. צחוקים, אוכל, ריב, אוכל, כתמים, אוכל והרבה קינוח. Black Tap

 

  • הרי אני שטחית, חומרנית, עם אהבה רבה ל bling. הפקדתי את הצעירים ויצאתי לקרוע את סוהו עם המתבגרת.
    שעתיים וחצי בaisle האיפור של duane reade
    קרם אנטי אייג׳ינג – בכל אופן הגעתי לגיל
    מייקאפ – לנזקי השמש הניו יורקית וגם הישראלית
    עיפרון שחור – גדלתי באייטיז
    ואודם אדום אדום – הגיע הזמן

מפנקת את עצמי

מניקור בניו יורק
להתפנק בניו יורק
  • סוף סוף הייתי לבד, היו  לי 60 דקות בדיוק עד הפעילות הבאה אז ברחתי. ברחתי למקומות קרירים, קסומים בשפה זרה, ריח לבנר באוויר וצליל פיחפוח המים מהדהד באויר. לא, לא החוף הצפוני של גאוודלופ. המקום של המניקור של התאילנדיות על רחוב Hudson פינת Christopher בדאונטאון מנהטן שלא צריך להזמין אליו תור חמישה שבועות מראש, פשוט נכנסים ומתיישבים על כיסא המלכות. שקט, הס, רק צלילי נשים עייפות אחרות לידי מסמסות בקול רם לבעליהן להפסיק לשלוח להם תמונות עם הילד כל 3 דקות – הן יודעות איך הוא נראה כשהוא עושה קקי, הן היו איתו כל הבוקר.

דרייב אין על ההדסון

מה עושים בניו יורק
סרט על נהר ההדסון במנהטן
  • dinner and a movie – לא מה שאתן חושבות
    בקיץ על הנהר (ההדסון כמובן – אף נהר אחר לא נחשב מבחינתי) יש סרטים סטייל דרייב אין. דשא, מחצלת, אוכל, שתיה, פופקורן, שקט,חברים טובים ומבחר סרטים במזחים שונים. יש למבוגרים ויש לילדים. הכל מאורגן נקי, דוכן פופקורן טרי ללא תשלום (כן כן), הנהר ברקע ונצנוץ האורות מעברו השני. אין דבר בקיץ שאני אוהבת לעשות יותר מזה.
    באנו, פרשנו, אכלנו, שתינו, ונשכבנו לראות סרט נהדר שבמפתיע עוד לא ראינו. Hudson River Flicks

 

ניו יורק למבוגרים
I love nyc וגם אותו
  • רק אני והוא. זה לא קרה הרבה הקיץ – היינו הרבה עם חברים, הרבה עם הילדים, הרבה בעבודה. ופתאום נוצרו כמה שעות של רק אני והוא. והיא, המאהבת האין סופית. של שנינו ביחד וכל אחד לחוד. אנחנו מאוהבים בה ונמשכים אליה כמו לאש. יצא קצת קיטשי אבל זה ככה. ובמיוחד ביום ההולדת.

מתנות

  • איך אפשר לחגוג יום הולדת בלי מתנות? אפשר אבל למה ככה?! קיבלתי כל מיני מתנות שוות אבל שתיים בלטו במיוחד: אחת מהמשפחה שהגן המוזיקלי לא זורם בדמה אבל חבריה התעלו על עצמם ויצרו משהו שהרג אותי – גם הצלילים וגם הרעיון. אבל על זה יש לי צו איסור פרסום אז רק אם תבקשו יפה אשלח בפרטי. אוקי אוקי….למי שקרא עד הסוף מגיע לשמוע.https://soundcloud.com/user-377553157/annies-2019-birthday-song
מתנות יום הולדת
המתנה הכי שווה שקיבלתי
  • אבל מתנה אחרת שממש הפילה אותי מהכיסא –
    אחד ההרגלים המגונים שלי הוא איסוף ספרים על ניו יורק. גדולים, קטנים, כלליים, נישתיים, על אוכל, על אדריכלות, לילדים ולגדולים. הקיץ לא הספקתי לחפש ברוגע אחד שיצטרף למדף המכובד שיש לי כבר.
    ביום ההולדת שלי, בדיוק בשקיעה, קיבלתי מתנה מרגשת וחברים מרגשים שהגיעו לניו יורק במיוחד ליום ההולדת שלי. אוקי, אז לא במיוחד בשבילי אבל הם היו שם והכרחנו אותם לחגוג איתנו.
    קיבלתי שני ספרים ניו יורקים מחנות יד שניה Argosy Book Store,  עם ריח של פעם אבל כל אחד ריגש ממקום אחר. אחד הוא בדיוק על השכונה האהובה עלי בניו יורק שכל הקיץ הדרכתי שם סיורים. The Lower East Side. והשני כולו מכתבים על העיר מלפני מיליון שנה.

 

לא הופעות, לא כוכבי מישלן, לא לימוזינה, ולא טיסה בג׳ט הפרטי לאי של טוני רובינז. לא שהייתי מתנגדת אבל היתה לי קונטרה יפה שלא מביישת אף ניו יורקרית אסלית. כי ניו יורק לא בורחת והכל עוד יהיה. אין מה למהר. (גם אי אפשר כ״כ בגילי….)
מזל טוב לי ולכל מי שחוגג.

 

ברחתי לגינה סודית
קיץ בניו יורק, ירוק על הנהר

 

 

 

7 שעות אחורה
מדריך לאוהבי ניו יורק

ספר עם מסלולים יחודיים ומקומות נסתרים,

מניו יורק אליכם ישר למייל

בואו לחוות איתי את ניו יורק
הצטרפו לרשימת התפוצה שלי

חנות מוצרים ומסלולים

תכנון מסלולים

משפחות, ילדים, זוגות, אמנות ועוד

הרצאות

סודות ניו יורקים ומסלולים ייחודיים
השראה, מהרילוקיישן לכתיבת הספר

ניו יורק עם הילדים

העיר שלא מפסיקה, בהחלט גם לא מפסיקה להפתיע ילדים ואת הגדולים שאיתם.
הצטרפו וקבלו את כל ההמלצות אליכם למייל

אמא, אשתו של, באלגניסטית והייטקיסטית.

קצת פולניה, טיפה אמריקאית אבל לגמרי ישראלית בניו יורק המדהימה. מג'נגלת ילדים, קציצות, שופינג, אמנות וחוויות בעיר הגדולה עם הרבה כייף, תסכול, אהבה וקומץ בדידות.

קרי ברדשאו היר איי קם!!

פוסטים מומלצים

אפשר למצוא אותי גם פה

רוצים את ניו יורק אצלכם במייל?
הצטרפו לרשימת התפוצה שלי

לתגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פוסטים נוספים באותו נושא

גלילה למעלה