11 מקומות משחק לילדים בחורף בניו יורק סיטי – מה עושים עם הילדים כשקררררררר בחוץ?

אז קר. נכון, לא צריך להתבכיין, עדיין יש המון מה לעשות בעיר כשקר , וכן, יותר מסורבל, בטח אם צריך להלביש את הקטנים במיליון שכבות, לשמוע אותם מקטרים ואז להפשיט את אותן מיליון שכבות כי בפנים מחממים כאילו כדור הארץ לא נמצא במשבר אנרגיה מטורףאבל אני נסחפת, כנראה כי אדי החימום כבר עלו לי למוח.

שאלו אותי על מקומות indoor לילדיםאז הנה מקומות משחק לילדים בחורף שאני מכירה ומאוד מאוד אוהבת. להעביר בוקר של כיף בלי יותר מידי תיזוזים.

מקומות משחק לילדים בחורף

החינמים

ספריות

לניו יורק יש גאווה עצומה בספריות של העיר, מעבר לכמות המידע שיש שם, תמיד יש איזשהי תוכנית לילדיםשעת סיפור, שעת משחק, שעת הדרכה. גם בבקרים, גם אחר הצהרים וגם בסופי שבוע. תבדקו בספירה לידכם מה יש. (לקטנים יותר)

Winter Garden at Brookfield

אחד המקומות האהובים עלי. על ההדסון, נוף הורס, מתחם ענק מקורה כשבו עצי דקל, מתחם אוכל צרפתי, חנויות יוקרה וכל פעם מיצג אומנות אחר. שילוב הזוי של דברים. מה שכיףשהילדים יכולים להסתובב חופשי, תמיד אפשר לקנות משהו לנשנש, בחוץ בחורף יש משטח החלקה על הקרח וזה מעבר לכביש לFreedom tower. (לכל המשפחה)

Oculus

המבנה החדש שנפתח בשנה האחרונה, שהוא בעצם תחנת רכבת, הוא הישג ארכיטקטוני מדהים, שופינג סנטר עם מסעדות טובות ואפילו Eataly למעלה. המתחם עצום בגודלו, המון מקום שהקטנים יכולים להתרוצץ, שאתם יכולים לפזול לחנויות שוות, שהמתבגרים יכולים לצלם מלא מלא סלפיז ובסוף כולם יכולים לנשנש משהו. מאוד מאוד יפה פה, לא צריך למהר. (לכל המשפחה)

חנות לגו

אני אוהבת מאוד את הקטנה ממש מול Madison Square Park. המיצגי לגו הענקים נהדרים, יש חדר עבודה קטן לקטנים, יש ערכות בכל המחיריםגם קטנות ופחות יקרות ואפילו אפשרות לבחור ממש נקודתית איזה קוביה וצבע אתם רוצים. שתי דלתות ליד יש את מתחם האוכל Eataly לארוחת צהרים כייפית או אפילו רק משולש פיצה מ ע ו ל ה. (לקטנים אבל גם ההורים יהנו בכמה דקות של יופי וישיבה)

תחנת הרכבת Grand Central 

אוהו. סוף. רק הכניסה לתחנה ההומה תשקיט קצת את ההיפראקטיביות עם הילדים. המבנה כ״כ מרשים והמרחבים עצומים, רק צריך לשים לב להמונים שמסתובבים שם. בחודשי החורף,  קורה שם משהו קסוםכל המתחם מתחגגמתערוכת רכבות מיניאטוריות לילדים (גם ההורים יתרשמו) שבה רואים רכבות נוסעות בין מבנים ידועים בניו יורק ועד שוק קריסמס מדהים עם מתנות, קשקושים, מזכרות באוירת חג קסומה. (לכל המשפחה)

היצירתיים והבונים

משהו לגדולים יותר, כאלו שנהנים ליצור, לבנות, לתכנןמתחמים קצת טכנים ומפתחים חשיבה. החבר׳ה אצלי מתים עליהם.

The Brooklyn Robot Foundry

מתחם רובוטיקה שבו יש חוגים, סדנאות חג פעמיות וימים פתוחים. כל פעם יש פרוקיט אחר  ורובוטים אחרים שבוניםעם מנוע, עם נורות לד,  מאווררים וכל דבר שאפשר לתכנת או לחבר כדי שיזוז. כמובן שהוגת המקום היא אמא, שהיא גם מהנדסת, שרצתה לילדים משהו מעשיר עם מחשבה . הילדים שלי מאוד אוהבים את המקום (מיועד לילדים מגן חובה)

The Makery

המקום מגדיר את עצמו כמשחקיה  ליצירה עם טכנולוגיה. וזה בדיוק מה שזה. הדפסי תלת מימד, אומנות שזזה, מיצגים דיגיטליםבאמת רעיונות שמעיפים ת׳מוח. כ״כ חדשני ומיוחד. יש גם מתחם גלריה וגם סדנאות וקיטנות. (לגילאי 10 ומעלה, תלוי בתכנית)

Skyscraper Museum

בבאטרי פארק, מודה שזאת השכונה האהובה עלי, יש מוזיאון שכולו מיועד לכל מה שאפשר להציג ולספר על גורדי שחקים. הרבה בו מיועד למבוגרים אבל יש תוכניות נהדרות לילידם . תוכניות בתחום האומנות, ההנדסה, התכנון, והכל בפן יצירתי ונעים מאוד לילדים צעירים. יש תאריכים מדויקים לתוכניות משפחתיות. (המוזיאון למבוגרים אבל  יש ימים פתוחים וסדנאות לילדים)

משחקיות לקטנים

City Treehouse

משחקיה כ״כ מושקעת ומתוקהעיצוב מקסים ויצירתי, נחל מים זורם שם ויש גם איזה גבעונת להתחבא בה. הקטנה שלי עזבה אותי לנפשי ורצה לבדוק כמה אפשר להרטב וכמה פעמים.אפשר לטפס ולהתגלש בלי להתעייף. לא משנה אם בחוץ שמש או שלג, בפנים אפשר להשפריץ ולהנות. (לקטנים)

The Art Farm

משחקיה, פינת ליטוף,  יצירה, חוגים, סדנאות,פעילות סופ״שׁ,  drop in,….מה עוד אפשר לבקש??? מקום מתוק מתוק לקטנים.  יש פעילויות שפשוט אפשר להגיע , כאלו שצריך להרשם מראש.  יש גם אירועים מיוחדים וחדר ימי הולדת.  אם זה לא מספיקאז יש גם פינת ליטוף  וטיפול בחיות. הפעילויות רשומות לפי גיל (רלוונטי לילדים עד גיל 8). רעיון נהדר לבילוי עם הקטנים בימים קרים או סתם אם רוצים לשבור שיגרה בין חיות מתוקות לצבעי  מים

׳ה׳ מוזיאון לילדים וקטנטנים

ילדים יצירתיים בניו יורק
חמים ונעים במוזיאון האומנות של הילדים בניו יורק

Childrens Museum of the Arts

זה מוזיאון הילדים האהוב עליהוא מתאים לילדים עד שנות העשרה המוקדמות עם סטודיו לציור ויצירה חופשיים, מתחם פלסטלינה לפיסול והדרכה, חדר מוסיקה אקוסטי  ומתחם משחקים ועיצוב לילדים קצת יותר גדולים . אבל יש שם איזור שכולו יצירתי ואומנותי לקטנקטניםסינרים מיניאטורים, קני עץ בדיוק בגובה הנכון, אף אחד לא מתרגש  אם נשפך צבע על הרצפה והקטנים חווים מרקמים וצבעים בהשתאות.(כולם יהנו)

תתחילו מאילו, ואם זה לא מספיק….אז בבקשה – עוד קצת ראיונות ממש פה:

מה עוד אפשר לעשות עם הילדים בעונות שונות:https://tinyurl.com/yd4rcr2z

עוד דברים לעשות בעונה הקרה:https://tinyurl.com/y8bkydms

5 מסלולי טיול בעיר לכל המשפחהhttps://tinyurl.com/y85pd65h

7 שעות אחורה
מדריך לאוהבי ניו יורק

ספר עם מסלולים יחודיים ומקומות נסתרים,

מניו יורק אליכם ישר למייל

בואו לחוות איתי את ניו יורק
הצטרפו לרשימת התפוצה שלי

חנות מוצרים ומסלולים

תכנון מסלולים

משפחות, ילדים, זוגות, אמנות ועוד

הרצאות

סודות ניו יורקים ומסלולים ייחודיים
השראה, מהרילוקיישן לכתיבת הספר

ניו יורק עם הילדים

העיר שלא מפסיקה, בהחלט גם לא מפסיקה להפתיע ילדים ואת הגדולים שאיתם.
הצטרפו וקבלו את כל ההמלצות אליכם למייל

אמא, אשתו של, באלגניסטית והייטקיסטית.

קצת פולניה, טיפה אמריקאית אבל לגמרי ישראלית בניו יורק המדהימה. מג'נגלת ילדים, קציצות, שופינג, אמנות וחוויות בעיר הגדולה עם הרבה כייף, תסכול, אהבה וקומץ בדידות.

קרי ברדשאו היר איי קם!!

פוסטים מומלצים

אפשר למצוא אותי גם פה

רוצים את ניו יורק אצלכם במייל?
הצטרפו לרשימת התפוצה שלי

לתגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פוסטים נוספים באותו נושא

גלילה למעלה