מלונות מומלצים בניו יורק | באמאשלי

מלונות בניו יורק

להודות שאני מכירה מלונות בניו יורק, זה כמו להודות שאני גרה על הירח…ולא ממש בין קארי בראדשו לבין וויל וגרייס.  הרי בתור ניו יורקרית….מה לי ולמלונות?? אני הרי הכי רצפת פרקט מתקלפת ודירת מטר על מטר עם נוף לנהר.

אבל….. surprise surprise אני מכירה מלונות בניו יורק. כן, מכירה היטב, לא הרבה, אבל את אילו שכן – אני גרופית שלהם ורק עליהם ממליצה. לכל אחד את הקטע שלו, עיצוב מיוחד, מיקום הורס, נוף למות ותחושת חו״ל בסמטאות.

על חלק כבר המלצתי בספר שלי (נכון – זה plug שיווקי ממש כאן….הייתי חייבת, אבל לענייננו…) אבל אם במקרה במקרה לא הזמנתם את הספר (shame on you) אהיה לארג׳ית ואחשוף את ההמלצות ממש פה.

 

 

*** שניה לפני: קחו בחשבון שהמלונות בניו יורק יקרים. גם כשיש ׳דילים׳ עדיין יקר. הרשימה פה כוללת מלונות שאני מכירה – חלק שממש לנתי בהם וחלק שאני מכירה כי ביקשתי לראות מקרוב. הם לא מתאימים לכולם ורובם לא נמצאים במרכז המקומות הכי תיירותיים אלא באיזורים מיוחדים ומעניינים יותר עבורי. יש עוד עשרות, אם לא מאות, מלונות בניו יורק, בטוחה שגם אם לא פה ברשימה, תצליחו למצוא משהו שיתאים לכם. 

 

נומו סוהו Nomo Soho

מלונות במנהטן

אז תדמיינו דוגמניות מסלול, בין תצוגות, רצות פנימה על עקבי 16 ס״מ ומעילי פרווה צהובים שכל כולן משקפי שמש ענקיים ושיער מקלות. אז כזה המקום רק מינוס הדוגמניות. מלון שכולו משפריץ סטייל, אמנות ניו יורקית עכשווית. ממוקם בסוהו, על רחוב לא סואן עם לבנים מהמאה הקודמת, חדרים ממש לא גדולים אבל מפנקים עם חלונות ענק שצופים על נוף ניו יורקי שאין עוד כמותו. הכל מבריק, צבעוני ומזמין לשבת בלובי, בפינות ישיבה השונות, בבר או בטרסה הירוקה שבה גם מסעדה. 

מה ליד? שכונת סוהו, מרחק הליכה מטרייבקה השיקית וכמובן נגישות לסאבווי. מסלול מומלץ בסביבה

Indigo Lower East Site

Mr Purple

במלון אינדיגו התאהבתי בכלל בזכות הבר על הגג Mr Purple. הנוף, הדרינקס האווירה…הכי דאונטאון ניו יורקי שיש. רק אח״כ נחשפתי לשאר המלון. המלון נמצא בלב הלואר איסט סייד, השכונה שלאט לאט, מהר מהר, נהיית המקום החם של העיר – לופטים לצד בניינים שנוטים ליפול, בוטיקים לצד המכולת השכונתית, מסעדות מעולות, ברים שמשאירים את השכונה ערה עד השעות הקטנות של הבוקר. בקיצור, לא משעמם פה. 
אבל לענייננו. מלון אינדיגו כולו עיצוב ואמנות מודרנית עם תערוכות מתחלפות של גלריות מהסביבה. לובי מפתיע עם נוף על כל דרום מנהטן שמזמין לשבת ולעבוד בו כל היום (עם פינות עבודה) ובמדרגות מתכת למעלה, בר ענק – בפנים ובחוץ ובריכה! בריכה!! כל קומה מעוצבת שונה וכך גם כל חדר. 

אני כל כך אוהבת את המלון הזה שהוא אחד המקומות שבהם אני עוצרת בסיורים שאני עושה בניו יורק לקהל שמחפש מסלולים מפתיעים. מה עוד בסביבה? לחצו פה וגם המוזיאון שלי

 

Conrad

פלצנות לשמה, אבל השילוב של עיצוב, מיקום ופינוק שוות את הההשקעה. מלון הקונרד הו מבנה ענק מעבר לפינה מאנדרטת אסון התאומים ועל הטיילת שעל נהר ההדסון. המלון מרחק 4 דקות הליכה מהמרינה של באטרי פארק ומרכז הקניות והאוכל Brookfield. מה עוד? המיקום בשכונה שקטה ולא סואנת. 

המלון רחב ידיים, מלא אור והלובי הענק שלו כולל מיצג אמנות, בר ומסעדה וקולנוע!!! יש גם בר על הגג ופינות פינוק וזולא (במושגים אמריקאים). 

החדרים שמרניים, רחבי ידיים ומאוד מפנקים. 

לסיכום, מלון אקסקלוסיבי במיקום אידיאלי בדרום מנהטן. (מרחק 15 דקות הליכה לסאבווי)s

 

The Williamsburg Hotel

מלונות בניו יורק

תקשיבו, אני לא חוצה את הגשר ממנהטן לברוקלין בקלות אבל עבור המלון הזה, אני גם אשחה בנהר כדי להגיע אליו. 

וויליאמסבורג ברוקלין היתה שכונת תעשיה ובתי חרושת שנזנחה ואוכלסה מחדש טיפין טיפין, כשעכשיו היא אחת השכונות החמות בניו יורק. יש בה שילוב מעולה של עיצוב, אוכלוסיה צעירה, אמנות רחוב וחנויות ובוטיקים. אה  – כן ואוכל. הו..האוכל.

אז מתבקש שירימו את הכפפה ויהפכו את הבניינים העתיקים למשהו מחודש – המשהו הזה הוא המלון The Williamsburg Hotel שיש בו הכל. 

שימור הכתלים המקוריים, עיצוב חדשני, פריטי עיצוב ממוחזרים, אוכל ומקום אירוח יפיפה וחדרים שהלוואי שהייתי גרה אפילו רק בחדר אמבטיה שלהם. 

מה עוד בברוקלין? שכונת בושוויק

 

The William Vale

מלונות בניו יורק

סמוך לחברו לשכונה, The Williamsburg Hotel, אבל שונה. פה מלון מפואר, חדיש, שחולש על מתחם ענק שכולל פארק עילי, בריכה על הגג, מתחם חנויות קטן, חניון תת קרקעי ונוסק לגובה מכובד.

החדרים מאוד fine, נוף עוצר נשימה ולחלקם מרפסות פרטיות. 

זהו מלון יקר בשכונה שחייבים לחוות.

The High Line Hotel

מלונות בניו יורק

מה הקשר בין סמינר תאולוגי לגלריות בצ׳לסי? או, טוב ששאלתם. מבנה הסטורי שהיה בית לנזירות הפך למלון בוטיק מקסים במרכז האמנות במהנטן בצ׳לסי. 
במלון כמה גינות פינוק, בית קפה (עם שוקו מ ע ו ל ה), חדרים עם אווירה הסטורית מפנקת ואפילו חלל ארועים שביום יום הופך לחדר אוכל לנזירות (כן, עדיין). 
המיקום בליבה של שכונת האמנות האולטימטיבית, צ׳לסי. כולה שוחה בגלריות ואחד המוזאונים היפים בעיר ליד ההייליין, הטיילת העילית.

מלונות בניו יורק

מלון ארלו נפתח על הקונספט שלא חייבים למכור כליה (או את הרכש החדש שלכן ממנולו בלאניק…סיים סיים) כדי להנות משיק, עיצוב, מיקום ועוד כל מיני צ׳ופרים בניו יורק. 
בסוהו ואפטאון. מה יש בו? איזורי עבודה, חנות מכולת, פינת סרטים (ופופקורן), בר, חדרים קטנים אבל מתוקים ומעוצבים ואווירה קלילה וכ״כ מזמינה. הם זוכרים אם כבר הייתם שם ומפנקים מפנקים מפנקים. 
המיקום של המלון נהדר – בין סוהו לבין הטיילת Hudson River Park על ההדסון.
ולכן מעולה לטיולי אפניים – כל הפרטים פה

 

 

זהו, עד כאן. אז עכשיו אין לכם תירוצים –  לא ידעתי לא שמעתי ….. כן, ייתכן שתצטרכו לשבור איזה קופת חיסכון או לוותר על הפנסיה אבל הזכרונות, והתמונות באינסטוש, יהיו שווים כל רגע.

 

 

 

ואחרי שתתמקמו במלון, תפרקו מזוודות, קחו את המדריך עם כל הסודות וצאו לבלות. 

גילוי נאות: הרשימה כוללת גם הפניות לתוכניות שותפים. אם תזמינו חדר במלון דרך הקישורים למלונות פה למעלה, אני אקבל עמלה קטנה, מבלי שזה ישפיע על המחיר שתשלמו.

7 שעות אחורה
מדריך לאוהבי ניו יורק

ספר עם מסלולים יחודיים ומקומות נסתרים,

מניו יורק אליכם ישר למייל

בואו לחוות איתי את ניו יורק
הצטרפו לרשימת התפוצה שלי

חנות מוצרים ומסלולים

תכנון מסלולים

משפחות, ילדים, זוגות, אמנות ועוד

הרצאות

סודות ניו יורקים ומסלולים ייחודיים
השראה, מהרילוקיישן לכתיבת הספר

ניו יורק עם הילדים

העיר שלא מפסיקה, בהחלט גם לא מפסיקה להפתיע ילדים ואת הגדולים שאיתם.
הצטרפו וקבלו את כל ההמלצות אליכם למייל

אמא, אשתו של, באלגניסטית והייטקיסטית.

קצת פולניה, טיפה אמריקאית אבל לגמרי ישראלית בניו יורק המדהימה. מג'נגלת ילדים, קציצות, שופינג, אמנות וחוויות בעיר הגדולה עם הרבה כייף, תסכול, אהבה וקומץ בדידות.

קרי ברדשאו היר איי קם!!

פוסטים מומלצים

אפשר למצוא אותי גם פה

רוצים את ניו יורק אצלכם במייל?
הצטרפו לרשימת התפוצה שלי

לתגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פוסטים נוספים באותו נושא

גלילה למעלה